Wednesday, December 17, 2008

hanayori...hanazawa rui...awwww!!!

feelin like typing today..(listenin to-one love by arashi..
sejak 2 mnjak beberpa mnjak ni...aku mkn x lena..tidoq xbasah,mndi xkenyang...slau dok tringat kt sorang mamat jepon nih...
ermmm..ni suma hanayori dango punya psai..(mat dh 2 mlm xtidoq tgk cita nih..)sesonggohnya cita ni mmg bes..aku rekomenkn kt spa2 yg xtgk gi..cpat2lah tgk sblom tyang kt tv..xrugi aa weh...nti leh blagak skit kt spa2 yg xtgk gi...huakakakka....
nak kta fanatik tu xtau la..tpi kalo dh smpai donlod gamaq..aku fanatik ka?(penilaian sindrik)
meh nak cita skit cita ni cmna yerk..
ampa suma penah tgk meteor garden taiwan ak?ni xtually mteor grden version japannya la..xtaully diadaptation from japan manga..kalo nk dicomparekn meteor grden n hyd(shrt frm 4 hanayori dango)...bg aku dua2 bes cz suma mmber f4 tu nsem2 even in mtr grdn n hanayori..cuma lm hyd hero dy lg jahat..domyoji agk ganazzzz...so personally aku suka hyd lagi lerk...nak cita pnjang2 psai cita ni pon aku rsa most of u guys msti dh tau plot dy..so..apa gi..tgk aa...meh aku nk cmparekn antra mmber f4 nih..so u guys..mulakn penilaian anda skarang..

1. mna lagi nsem2...



hanazawa rui..ah lei..dua2 aku suka... : p..

2.

dia ni la yang aku ckp awai td..hanazawa rui...(anne..jgn marah daku..xleh wat pa2..dy xmo lepas..huakakakakka)..domyoji ok gak..kesian domyoji..xdak sapa2 nk kt dy ka?..


gamaq2 ftr ni suma scene2 lm hyd n making of hyd..nk explain satu2 mlaih so tgk aa sindrik..









hekhek..manyak gila gamaq.. gamaq yg seblah kanan ni sojiro..tokey teh lm cita ni..suka gk dy ni..muka nk lebey kurang shin lm princess hours..
aku suka makino g kalo nk cmpare ngan heroin meteor garden,san chai...makino comei g kot..(mat xsuka makino,dy kta makino tamak..keh3..)..pa2 pon..rui totap d hatiku..
dah tgk gamaq..pa gi,tgk plak cita dy..komperm bes..kalo x aku x tulih la kt sini...
(post ni sebgai suka2 sja..x brkaitan antra yg idup @ yg x idup..jz nak share..bukan nak mengarut..jz have fun..x salah kn?..enjoy yaaa!!!)
p/s..kalo ada sesapa nk tmbah2 psal cita ni..sgtlah dialukn..kpd yg brminat sja..nk komen pon ok gak.. suka2..lalallalalalallalalallalalalla.....................









11 comments:

.::annemishi::. said...

huh~~~~~~
x jeles..x jeles...x jeles..x jeles...

XD............................................
...............................................
......................................... T.T

anakmatnawi said...

boyah..ang wat lawak pa ni...hero dia ni muka jambu cm pompuan la...tk cm dao ming si yg macho lg ensem lg tough tuh....tidak..kak tidak bersetuju ngn pendapat anda...geng f4 taiwan lg ensem....muahahahahha

AnJell said...

aiyoyo mera kakngah...xtgk g dh judge awai2...
paih ni melekat kot.....XD..

Matluthfi90 said...

hey, I just finished watchin season 2, finally, after 3 imsoniac nites. but i say season 1 is better la. cant wait 4 final mvie anway. ^_^

.::annemishi::. said...

ceeh~~ mud bru menapak 1 anak tgga~
gilaaa... 3 mlm tgok season 2~ haih...mereng apa dak nih??XD

AnJell said...

bagoih2 mat...ang dh sama level ngn aku..

Dayang Anne said...

uuu.. hanazawa tggi mcm babi. kah3
wei
AKU NAK DOUMYOJI OK
pfft!! :P

Liyana said...

salam...
hmmmmmm~
nih kwan anne~
nk interrupt jup yea...
bkn pe..pntang skit dgr@nmpak prktaan hyd ngan hanazawa rui nih..hiiiii~
huhuhu krna ak adalah peminat setia hyd dan cerita seangkatan dengannya...dan hanazawa rui tuh fav character ak dalm cte tuh...
tpi an wtak rui dlm final tak menonjol sgt la..dissapoited skit tgok wlaupn cte tuh mmg best!sbb rui jadi paderi jup..huh sgguh tak macho!~
hoooooooooo..best2...subarashi!!
hihihih~

*mintak maap ats sgala kesulitan..weeeee~

AnJell said...

huuhuhuh...hilang kemachoan rui jd paderi..
ermmm....

to dayang anne,rui xtinggi cm babi ok..hiperball sgt la u nih..hohooh..pa2 pon..i like rui..!!
ahakzzz!!!

..suka nih..makin ramai mengimarahkn commnt2..bagos2...

ggselamber said...

ak baru tgk season 1...

hanazawa rui tuh an sme ngan sano dlm hana kimi...

muke ak,ak rse,iras2 dye ar,ha3

Anonymous said...

mayday2..
apsal la aku x kenal semua mamat2 seperti di atas huh? huhuhu..