Monday, July 27, 2009

dia


DIA

last night spent read blog dia,
i felt something when baca blog dia,
something that cannot be told,
i feel alive bila aku baca blog dia,
a spirit coming and become one in me,
when happy aku baca blog dia,
even when sad aku baca blog dia,
dia brought something in dia punya blog,
and in me,
something aku believe banyak persamaan antara aku dan dia,
bout reaching for our dreams that people look at as impossible,
bout aku dan dia is an imperfect human being on earth,
bout aku dan dia sharing the same passion over drawing,
bout aku dan dia looking for something in life,
that going to create our own future,
jangan tertipu dengan senyuman aku dan dia,
kerna manusia luaran tidak tahu apa yg tersirat di dalam,
aku harap aku seberani dia,
mengharungi segala lautan pandangan dan lekehan luaran,
but aku dan dia believe,
aku dan dia can possibly go through it,
dia inspiration aku,
dan aku tahu,
aku tak perlu takut lagi,
kerana aku ada ...

dia.


Ciumlah kodok utk seorang putra tapi .....................
Jangan cium putra...nanti dia kembali menjadi kodok !!!

~aku suka dia~

No comments: