Wednesday, January 5, 2011

OMG OMG OMG OMG !!!!!! ITS BEEN A YEAR!!!

OMAIGOD OMAILORD!!

can u imagine i left my blog for almost a year?..bukan takat bersawang tp hantu kak limah pon ada.dah naik lumut! gilosss..gila malaih la habaq mai nak update,hahaha...

dh masuk new year of 2011 ni i hope my life will get better,its not before is not good but i need something that can boost my energy back and do my every single job the best!
berbalik kpd updating my blog,starting from now on i will activate back this 'bersawang' blog and ill try to catch up any news of me and anything that i want to post lah..hehe..and yeah,i serve nuffnang,bolehlah buat habuan beli nasi lemak depan rumah tanpa menyusahkan duit mak saya tu,konon anakberjasatapimelawancakapmakselalu la..cait ^_^

nak p lunch..be rite back~ :)

2 comments:

.::annemishi::. said...

haha.. dah setaun? cepat ja masa kan?

AnJell said...

kannnn~~gila lama..

jejak kasih balik ngn blog..haha