Thursday, October 25, 2012

Diet Journal is ON !

Bismillahirahmanirrahim...



After pompangpompang bercerita banyak on the previous entry, rasanya nak buat announcement sikit yang diet journal dah start. To be exact it will start on 5 November sebab aku dengan kawan aku Hamizah dengan Fatin and also Haniyana pun will dedicate themselves dalam program ni.

Oh actually the purpose of this program ni semestinya lah dah nama pun Diet Journal kan, nak pastikan everything is under control dalam soal calories intake, how to do the real exercise , and to keep us on track. Ada kawan kawan ramai ni happy sikit, bersemangat dan tak la
hangat2 sangat kan.

Kami target nak buat diet challenge ni dalam 30 hari dulu. 30-day-diet-challenge. Tengok macam mana perubahan dlaam masa 30 hari tu, kalau rasa nak continue lagi, lagi lah cun.

Aku, Mizah, Hani dengan Fatin adalah gadis gadis comel ( actually tolak Fatin sebab dia tak la "secomel" kami tiga :P ) yang memang memerlukan program ni untuk teruskan misi kami yang selalu tergendala akibat nafsu-nafsu yang tidak dapat dikawal sebab Malaysian food sangat2 tempting. Oh pleaseeee~~

So here it is ,taraaaaa  --->  http://mizahfatinbai-wanna-be-fit.tumblr.com/



           
                           



Dalam masa yang sama aku tengah buat entry ni, aku post dekat wall yang aku nak makan benda ni dekat Facebook dengan Twitter.


         

Apakah yang berlaku ? Sangat contrast kan. =_='


1 comment:

ハミザ・ハスナン said...

wowwww kita harus teruskan semangat ni!!